donderdag 13 juni 2013

Tijd voor vervanging


Al 2 jaar samen. Elke nacht sliep je naast me. Alles samen meegemaakt, de leuke maar ook de minder leuke momenten. En ook al gooide ik je nog wel eens weg (of tegen een muur), had ik je niet kunnen missen. Maar nu is het toch echt tijd voor afscheid. Sorry je bent op, gebruikt en klaar voor de schroot. Ik heb al wat anders op het oog. Mijn Samsung Galaxy Ace. Ik was toen een van de eerste die hem had (hipster alert). En o wat was ik er blij mee, eindelijk whatsappen, twitteren en facebooken vanaf m'n mobiel. De wereld in je hand.


De achterkant blijft niet zelf vastzitten, camera stelt niet meer scherp, hij valt veel uit, op de zijkanten, tja wat moet ik zeggen, is niet zo strak en netjes zoals het hoort te zijn. Ik ben er ook niet altijd even lief tegen geweest, hij overleeft wel alles. Want hoe vaak ik hem ook gooide of liet vallen. Wat echt een paar keer per dag was. Bleef hij het altijd doen. En die scheur zit er pas sinds kort in. Misschien omdat ik wist dat hij het altijd bleef doen dat ik ook minder voorzichtig was, of helemaal niet.



Nu deze weggat moet ik een andere mobiel, ik twijfel. iPhone 4s of de iPhone 5. Ik vind de 5 toch echt te groot en niet mooi kwa vormgeving. En vooral de broekzakken van meiden zijn zo groot dat er net 2 euro en een elastiekje in kan. Dus waar ik dan de 5 moet laten is de vraag. De 4s is dan een stapje terug, en een 'oud model'. Ik vind deze wel mooier en hij is wat kleiner, waar mijn voorkeur naar gaat. Het word denk ik toch de iPhone 4s. Als ik daarvoor kies, moet ik toch leren voorzichtig te zijn. Anders is hij binnen een week kapot.

Welke mobiel hebben jullie ?

♥ Marieke

2 opmerkingen: