zaterdag 29 oktober 2011

Versace bij H&M


17 november is het zover, dan liggen ze in de winkel: baby doll, bottoni oro, frange, metal mesh, pelle borchie en stampa. 40 stuks voor de vrouwen, en 20 voor de mannen. De collectie is al te zien op de site. Dat versace een collectie voor de H&M maakt vind ik toch wel heel leuk, dan kun je toch een stukje van een exlusief merk hebben. Ik word niet heel erg warm van heel de collectie maar er zijn wel dingen die ik wel mooi vind, zoals: 



Dit is uit: Belle Borchie. Zoals jullie misschien al weten, houd ik van blazers en jasjes, dus dit pas wel in mijn straatje. Het is lekker stoer, en hij zit helemaal onder de stuts, wat het nog stoerder maakt. Naast dat ie stoer is, zal ie ook nog best lekker warm zijn. Wat wel handig zou zijn. Nu ze een 'horror winter' aangeven. En dit zou je gewoon aan kunnen op de fiets of naar school, als je zou willen. Het leren jack is € 249,- dus om hem 'gewoon' naar schoool aan te doen, vind ik dan wel een beetje zonde. 


Dit is uit: stampa. Dit vind ik best wel een mooie jurk, kwa vorm. Maar ik ben niet weg van de kleuren en de print. Maar dat het een soort 'galaxy' uitstraling heeft vind ik wel leuk. Deze jurk kost € 129,-


Dit is ook uit: Stampa. Ik vind de vorm, en de print heel leuk. Alleen een beetje jammer dat het nu winter word. Maar met een zwarte blazer of een zwart vestje. Deze top kost € 99,-


Deze komt uit: Baby Doll. Ik vind het een leuke jurk voor de kerst. Het is lief maar toch stoer, een combie waar ik van hou. Dat aan het onderste gedeelte nog een stuk in de vorm van een driehoek is, dat het niet helemaal recht naar beneden loopt. Geeft net dat extra touch. 


Als laatste heb ik nog een chique jurk uit: Bonnito Oro. Ik zou hem zelf niet aan doen, omdat ik niet zou weten wanneer. Maar ook hier dat driehoekje weg op de schouders is net dat extra.

Ik zou het omschrijven als: jungle galaxy. Omdat je in de collectie veel kleur en printjes ziet, maar ook metallic en stoer.  Wat vinden jullie van de collectie? 

♥' Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen