woensdag 26 oktober 2011

H&M 50% korting


Zit je lekker tv te kijken, komt je moeder aan met de post. Normaal niet zo heel erg interessant, maar nu wel. Een kortings bon van de H&M van 50% korting en die ga ik natuurlijk even goed gebruiken. Ik ben gelijk naar de H&M site gegaan om even te kijken.

Zelf ben ik heel erge blazer fan, dus waar ik meteen naar toe ging zijn waren de blazers. Ik had deze al gezien in de folder. Maar jammer genoeg was ie uitverkocht :( Ik vind het echt een mooie kleur, en dat ie wat langer is vind ik ook leuk, is weer is wat anders.




Deze is ook heel leuk, hij heeft van (zoals de H&M het zecht) versteviging op de ellebogen van imitatiesu√®de. Oftewel van die bruine lappen op de ellebogen.  


Dit vind ik ook een hele leuke top. Voor al de kleur. Ik vind kant heel schattig, en met een leren broek vind ik het ook erg leuk.

Ik weet nog niet wat ik ga kopen, maar als ik het binnen hem zullen jullie dat vast wel zien ;)

Aan wat gaan jullie je bon besteden?

♥' Marieke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen