dinsdag 25 oktober 2011

dippen maar


Je hebt het vast gezien. Plaatjes van meisjes die aan de onderkant hun haar een hele ander kleur hebben geverfd  Oftewel: dip-dye.  Alsof het er is 'ingedipt' Ik vind het prachtig. Dus ik denk; waarom niet? Als het kan gewoon doen!



"Er was eens een meisje die Marieke heten toen ze in de 1e zat kwam ze op het goede idee, om haar mooie lange lokken in te ruilen voor een boblijn" O wat was dat een goed idee..we zijn nu 3 jaar verder, en nu is het pas een beetje bij gegroeid. Ik heb er zo'n spijt van. Als ik het had laten groeien. Had ik echt langen lokken en zou dip-dye nog mooier zijn geweest. Maarja, we doen het hier maar mee ;)

Ik heb middel lang blond haar. En om dan lange gekleurde plukken te doen, vind ik persoonlijk niet zo mooi. Maar een klein 'dipje' kan wel. toch? Maar welke kleur? Om een beetje uit te zoeken wat mooi is, heb ik wat inspiratie gezocht.


Je kan het natuurlijk gewoon gelijk pats, boem. Heel heftig doen. De helft van je haar blauw.


Of heel rustig en zacht..





Als je bruin haar hebt vind ik dit heel mooi. Het geeft een hele warme sfeer. En het rood in combinatie met het bruine haar: iloveit

Je kan natuurlijk ook allemaal verschillende kleurtjes doen. Wat ik ook erg mooi vind. 



Maar het perfecte voorbeeld van een lelijke 'dip' vind ik persoonlijk van: Nicki Ninaj  Ik vind de overgang , en zoveel verschillende kleuren niet zo mooi. Het is net of een pak heeft gelekt in haar haar.

Wat vind jij mooi? Een felle of een zachte 'dip'?  En welke kleur zal ik doen? 

♥' Marieke

2 opmerkingen:

  1. Ik ben persoon helemaal niet weg van de dip dye trend, rustige kleurtjes gaat nog.
    En dat van nicki minaj is er gewoon voer is inderdaad percies een kleurboek

    BeantwoordenVerwijderen