donderdag 14 juli 2011

Schoolspullen

Het is vakantie, en wat doen we in de vakantie? Juist schoolspullen kopen, en zorg dat je vroeg bent want anders is alles weg. Daar kwam ik vorig jaar wel achter. 


In de laatste week je school spullen kopen is een slecht plan. Wat ik had kunnen weten na 2 jaar achter de rug te hebben gehad. Het is m'n laatste jaar en een beetje een fatsoenlijke agenda mag dan ook wel. Dus ik ben vandaag -samen met mijn broertje en m'n moeder- school spullen wezen kopen.



We kwamen aan in het winkelcentrum en het regende heftig, en wie hadden er geen paraplu bij?! *zucht* We zijn gelijk naar de kruitvat gerent om paraplu's te kopen. M'n broertje moest een tas hebben en na serieus 10 seconden wist ie wat hij wou, en stonden we aan de kassa. Mijn ouders vinden het niet nodig om voor het laatste jaar een nieuwe schooltas te kopen. Maar ik en m'n nicht wouden nog een keer naar de primark in de vakantie.. de rest kun je wel bedenken. haha. Terwijl ik nog aan het rondkijken was, gebaaarden m'n moeder dat we weer verder gingen.



AGENDA:
Aganda's zoveel verschillen soorten, maten, kleuren en merken. Welke moet je kiezen? Als ik een agenda koop vind ik het belangrijk dat hij:
1. Mooi is
2. Overzichtelijk
3. Niet te groot
4. Sterk
5. Handig
Als ik goed zoekend tussen alle agenda's loop en kies welke ik leuk vind. (wat er altijd meer dan 1 is) is m'n broertje al weer klaar en heeft zijn agenda, schriften, etui en kaftpapier. -allemaal van donald duck- Ik heb 3 agenda's in m'n hand één van elle girl één van Blond Amsterdam en één van hobbit stationary. Die van blond Amsterdam is niet zo overzichtelijk dus gaat weg. Nu zijn er 2 waar ik niet tussen kon kiezen. Ik dacht dat die van elle girl misschien kinderachtig zou worden. Dus ben ik voor de hobbit stationary gegaan. En ik ben er echt verliefd op. Hij is mooi, handig en overzichtelijk. Helemaal achteraan zit een vakje waar je papieren in kan doen. Wat wil je nog meer?!







KAFTPAPIER:
Over kaftpapier kun je moeilijk doen maar het hoeft niet, ik ben naar de Hema gegaan en heb daar 3 verschillen kleuren rollen kaftpapier gekocht. Ik heb van 'Blond amsterdam' boekenstickers gekocht. Ik vind de stickers echt heel leuk en ze passen bij het kaftpapier. -ook al staat alles bij 1 kleurig kafpapier ;)-



SCHRIFTEN:
Je kunt ze kopen bij de zeeman maar of ze minimaal 3 maanden meegaan, weet ik niet. Ik heb m'n A5 schriften van de hema en van de Miss Blackbirdy gekocht ik ben benieuwt hoe de Hema schriften het gaan doen. Het kaftpapier is altijd heel sterk dus ik hoop de schriften ook. Bij de Hema heb ik 2x een 10 pack van schriften gekocht en van de  Miss Blackbirdy 3. Ik heb 2 wiskunde schriften gekocht van Garfield en 1 met een schoen.


Bedankt voor het lezen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en misschien hadden jullie er wat aan. Laat me weten wat voor agenda jij heb gekocht.☺

Prijzenlijst
Agenda 8,95
Kaftpapier Hema 1,75     -5,25
Boekenstickers Blond Amsterdam 2,75
10 pack schriften Hema 2,00    -4,00
3 schrift Miss Blackbirdy 5,25
Garfield A4 2,95
Schoen A4 2,95

♥' Marieke

1 opmerking:

  1. leuke schoolspullen,
    ik moet ook snel een agenda enzo gaan kopen want anders is het allemaal weg.

    leuk artikel.
    -xxx

    BeantwoordenVerwijderen