woensdag 13 juli 2011

hyves personen




Je hebt 5 verschillende soorten mensen op hyves/facebook en ik heb ze voor jullie op een rijtje gezet.



Nummer 1: de r+r
Ze geven iedereen respect en reactie's om zo zelf dat ook te krijgen. Bij iedereen die ze tegen komen geven ze een reactie en respect. En ze vragen er meestal ook om. Ze zetten in hun profiel naam "new PF" neer, oftewel reageren bitches. Of op msn: "hé wil je een r+r geven op mijn pf"


Nummer 2: lyrics lover

In hun www staan altijd stukken uit songteksten. Je kunt precies zien hoe die persoon voelt zijn ze blij: 'I've got a pocket ful of sunshine' of zijn ze verliefd 'I’d catch a grenade for ya" je kunt het altijd lezen aan de songteksten.

Nummer 3: het fotomodel
Dit moet je wel herkennen. Ze hebben meer foto's dan vrienden wat heel knap is want dat zijn er meestal heel wat. Ze hebben honderden foto's van zichzelf, met stijl haar, gekruld haar, natuurlijke achtergrond, op een hekje, met hun huisdier, met een ketting, met zonnebril, tussen de koeien enz. enz.

Nummer 4: de fotograaf
Deze mensen zijn meestal wat jonger en hebben 23 foto's van hun konijnen. 9 foto's van een bloem en 13 foto's van hun nieuwe mobiel. Je snapt hem al ze hebben overbodig veel foto's, ik snap dat je blij bent met je konijn en ik snap dat je je konijn aan iedereen wil laten zien. maar 23 foto's dude! J

Nummer 5: vriendje?
Dit  zijn mensen die bij iedere persoon die ze tegen komen 'voeg toe als vriend' doen en jij dan denkt 'ken ik jou ergens van?' Ze willen zo veel mogelijk vrienden en nodigen daarom iedereen uit. Meestal gaat vriendje?

Ik hoop dat je het leuk vond. Laat me weten of je dit herkent




♥' Marieke

1 opmerking:

  1. haha. Ja dit klopt echt wel.
    Ik denk dat ik het meeste nummer 2 ben :p

    BeantwoordenVerwijderen